Dirt Bike Kayo T2 Enduro

Opis
Dirt Bike Kayo T2 Enduro to kolejny model z nowego typu motocykli o solidnej konstrukcji od producenta Kayo, który jest znany na całym świecie. Jego produkty pod różnymi markami dostępne są w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii a nawet Polsce jako MRF.
250 cm3 pojemności i gwarantowane realne 15 koni mechanicznych daje potężną moc i radość z jazdy po lesie, łące, polu czy innym wymagającym terenie. Kayo podaje realną moc, ale jak wsiądziecie na T2 enduro wydawać się Wam będzie, że tej mocy jest tu więcej. Skrzynia biegów jest w standardowym układzie jedynka na dół, później do góry luz i kolejne biegi. Motocykl wyposażony jest też w elektryczny zapłon, to fajnie, ale i z kopniaka też go uruchomicie.
Ze standardowego wyposażenie w dirt bikeach znajdują się też odginane podnóżki, stopka oraz stacyjka. W tym modelu jest też mały bagażnik z tyłu. Praktyczne rozwiązanie, przyda się w off roadowych wycieczkach. A z pewnością poczujecie komfort jazdy, ponieważ zawieszenie w tym modelu jest pierwsza klasa. Tylny amortyzator zamontowany jest na tak zwanym kiwaku. Dzięki temu mamy większy zakres pracy co zdecydowanie wpływa na komfort. Naprawdę odczujecie różnicę pomiędzy takim rozwiązaniem a standardowo przykręconym amortyzatorem do ramy. Tutaj ten amortyzator ma też dodatkowy zbiorniczek na olej. Wahacz jest aluminowy i lżejszy, jak najbardziej wszystko na plus. Przednie lagi są osłonięte, a same hamulce tarczowe z przodu i z tyłu są naprawdę solidne.
W każdym terenie dacie sobie radę na tym sprzęcie. Airobx jest chowany, dzięki temu przejazd przez strumień czy większe powierzchnie wypełnione wodą będzie na T2 możliwy. Sam prześwit ma 255 mm. Nieco ponad 2 metry długości z siedzeniem na wysokości 85 cm, 107 kilo wagi - tak prezentuje się w nieco stonowanym designie Kayo T2 enduro. Idealny dla nastolatka i starszych riderów, którzy szukają wymarzonego motocykla.
Dane techniczne
TYP SILNIKA | JEDNOCYLINDROWY, 4-SUW, CHŁODZONY POWIETRZEM, MANUALNY, 5 BIEGÓW |
POJEMNOŚĆ SILNIKA | 250 cc |
KOMPRESJA | 9,6: 1 |
MAKSYMALNA MOC (kw/rpm) | 12,0 / 7000 kw / rpm |
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (N.m/r/min) | 17,5 / 5500 N.m / r / min |
ZASILANIE | GAŹNIK |
ROZRUSZNIK | ELEKTRYCZNY, KICK START |
NAPĘD | ŁAŃCUCH (13T-41T 520 #) |
UKŁAD ZAPŁONOWY | CDI |
RAMA | KAYO |
PRZEDNI AMORTYZATOR | 800 mm NIEREGULOWANY, UPSIDE DOWN |
TYLNY AMORTYZATOR | 420 mm NIEREGULOWANY |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZOWY |
TYLNY HAMULEC | TARCZOWY |
KOŁO PRZEDNIE | ALUMINIOWE 21’ |
KOŁO TYLNE | ALUMINIOWE 18’ |
PRZEDNIA OPONA | 21 ’80 / 100-21 |
TYLNA OPONA | 18 ’110 / 90-18 |
ROZMIAR POJAZDU | 2070 × 820 × 1150 mm |
ROZSTAW OSI | 1390 mm |
WYSOKOŚĆ (SIEDZENIE) | 850 mm |
PRZEŚWIT | 255 mm |
WAGA | 107 kg |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 9,5 l |