Dirt Bike Kayo K2 Enduro
Opis
łDirt Bike Kayo K2 Enduro to super sprzęt, którym powinny zainteresować się osoby lubiące jazdy w terenie. To idealny motocykl do jazdy po lasach, polach i łąkach. Nie straszne mu też małe strumienie i woda, spokojnie można przez nie przejeżdżać. Niewielkie gabaryty oraz duże koła gwarantują wam przyjemną jazdę na tym dirt bike’u.
Silnik o pojemności 250 cm3 daje moc ponad 15 koni mechanicznych, ale uwierzcie mi, będziecie mieli wrażenie, że jest ich tutaj ze trzydzieści. Kayo rzetelnie podaje informacje i nie zawyża, za co dajemy ogromnego plusa. Pięciostopniowa skrzynia biegów w standardowym ułożeniu jedynka na dół, luz, i potem reszta biegów do góry. W standardzie Kayo K2L enduro i bliźniaczy model K2 mają elektryczny starter. To wszystko zamontowane jest w bardzo solidnej i wytrzymałej ramie, którą doskonale widać. Kolor pomarańczowy znajduje się chyba na wszystkich produktach Kayo.
Przednie lagi niestety nie są regulowane, ale za to mamy z tyłu aluminiowy wahacz. A nad nim ładnie zaprojektowany wydech, który wydaje miłe, basowe brzmienie. Jak spojrzycie na koła to pewnie już zauważyliście bardzo solidne hamulce. A same koła są naprawdę duże. I tutaj dochodzimy do różnicy pomiędzy Kayo K2L i K2. Otóż różnią się tylko kołami. K2L ma z przodu 19 cali a z tyłu 16, natomiast K2 z przodu 21 cali a z tyłu 18. Można zapamiętać, że oznaczenie literą L w nazwie zaczerpnięto od słowa „low” czyli niższy. Bo K2L ma nieco niższy prześwit 28 cm w porównaniu do 32 cm w K2. też siedzenie znajduje się o 2 cm niżej niż w K2, w którym jest na wysokości 87,5 cm.
Co jeszcze ciekawego w tym modelu? Duża stópka, która jest w komplecie i odginane podnóżki. Oczywiście mamy też stacyjkę, bez kluczyka nie da rady uruchomić tego dirt bike’a. I mała ciekawostka, tak jak wszystkie diet bike’i tak i ten ma seryjnie zamontowane oświetlenie. Super. Ten motocykl został zaprojektowany przez firmę, która od 2000 roku z dużym powodzeniem zawojowała świat swoimi produktami. Czy wiecie, że główny twórca tej marki był inżynierem w Hondzie? To gwarancja tego, że dirt bike’i są dobrze zaprojektowane.
Airbox jest tak sprytnie schowany w tym modelu pod plastikami, że wjazd w strumień, kałuże do poziomu kiedy woda zaleje wam buty do kostek nie będzie straszny. Tylko pamiętajcie, nie jest to łódź podwodna :)
Dane techniczne
TYP SILNIKA | JEDNOCYLINDROWY, 4-SUW, CHŁODZONY POWIETRZEM, MANUALNY, 5 BIEGÓW |
POJEMNOŚĆ SILNIKA | 250 cc |
KOMPRESJA | 9.0:1 |
MAKSYMALNA MOC (kw/rpm) | 12,0 / 7500 kw / rpm |
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (N.m/r/min) | 17,5 / 6000 N.m / r / min |
ZASILANIE | GAŹNIK JK30 |
ROZRUSZNIK | ELEKTRYCZNY, KICK START |
NAPĘD | ŁAŃCUCH (13T-45T 520 #) |
UKŁAD ZAPŁONOWY | CDI |
RAMA | KAYO |
PRZEDNI AMORTYZATOR | 800 mm NIEREGULOWANY, UPSIDE DOWN |
TYLNY AMORTYZATOR | 360 mm NIEREGULOWANY |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZOWY Ø240 mm |
TYLNY HAMULEC | TARCZOWY Ø 220 mm |
KOŁO PRZEDNIE | 21′ ALUMINIUM |
KOŁO TYLNE | 18′ ALUMINIUM |
PRZEDNIA OPONA | 21 ’80 / 100-21 |
TYLNA OPONA | 18 ’110 / 90-18 |
ROZMIAR POJAZDU | 2010 * 840 * 1160 mm |
ROZSTAW OSI | 1340 mm |
WYSOKOŚĆ (SIEDZENIE) | 875 mm |
PRZEŚWIT | 320 mm |
WAGA | 105 kg |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 6,7l |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Marcin
Rewelacja! Mega dużo zabawy i frajdy!!!