Dirt Bike Kayo T4 Enduro
Opis
Dirt Bike Kayo T4 Enduro to kolejny model w klasie dirt bików. Motocykle w tej klasie są większe niż pit bike’i i przeznaczone do jazdy w terenie. Kayo T4 Enduro to prawdziwe dzieło sztuki. Doskonale zaprojektowany ale i o doskonałych parametrach. To co go odróżnia od innych modeli Kayo to np. 5 stopniowa skrzynia biegów, która zestrojona jest z silnikiem o pojemności 250 cm3. Bardzo ważna jest w tym modelu moc silnika. Otóż mamy tu ponad 20 koni mechanicznych, ale uwierzcie, że odczucia są takie, jakby ta moc była zdecydowanie większa. Producent Kayo to taki żartowniś, podaje realną moc, nic nie zawyża. Niby skromne 20 koni mechanicznych a życie pokazuje, że mamy w nim jakiś ukryty bonus. Miła niespodzianka zaraz po zakupie motocykla. Musicie sami przekonać się, jak super ten sprzęt chodzi. Zresztą ten silnik stosowany też jest w hiszpańskich moto5. To też dobra rekomendacja.
Co możemy regulować w tym dirt bike’u? Zawieszenie z przodu. Tak, mamy tutaj Fast Ace, popularne wśród np. najlepszych pit bike’ów. Możecie dopasować według swoich wymagań odbicie i kompresję. Do czego oczywiście zachęcamy. Tylny wahacz jest z kiwakiem, to dodatkowy plus tego modelu. Tak samo jak amortyzator, który wyposażony jest w zbiorniczek na olej. Większy komfort i możliwości przydatne w każdym terenie. I bombowa informacja. Układ wydechowy ma tzw. power bombę, specjalny układ, który przy gwałtownym dodaniu gazu ma od razu dużą moc. Specjalna konstrukcja zapewnia szybki wylot spalin z silnika, stąd taki efekt. Power musi być!
Cały ten Kayo T4 Enduro to bardzo solidna konstrukcja na sprawdzonej i wytrzymałej ramie. Oprócz super parametrów też fajnie wygląda i ten design przykuwa oko. 107 kg wagi, prawie 2 metry 10 długości i bogate wyposażenie w standardzie. Mamy tutaj składane podnóżki, stopkę, która notabene jest bardzo długa, osłony na tarcze hamulcowe a nawet prowadnicę łańcucha. Nie mówiąc już o trzymakach opon zarówno z przodu jak i tyłu. Same koła zaś to 21 cali z przodu i 18 z tyłu. Duże, prawda? Bo i dirt bike Kayo T4 Enduro jest duży, siedzenie znajduje się na wysokości 92,5 cm. Wzroku od niego nie można oderwać. Zainteresujcie się Kayo, bo to fajny producent i pewność solidnego sprzętu.
Dane techniczne
TYP SILNIKA | EDNOCYLINDROWY, 4-SUW, CHŁODZONY POWIETRZEM, MANUALNY, 5 BIEGÓW |
POJEMNOŚĆ SILNIKA | 250 cc |
KOMPRESJA | 9,6:1 |
MAKSYMALNA MOC (kw/rpm) | 15/8500 |
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (N.m/r/min) | 18/6500 |
ZASILANIE | Gaźnik |
ROZRUSZNIK | Elektryczny |
NAPĘD | Łańcuch (13T-45T 520#) |
UKŁAD ZAPŁONOWY | CDI |
RAMA | KAYO |
PRZEDNI AMORTYZATOR | FASTACE, 880 mm, REGULOWANY, UPSIDE DOWN |
TYLNY AMORTYZATOR | FASTACE, 450 mm REGULOWANY |
PRZEDNI HAMULEC | HYDRAULICZNY Z PODWÓJNĄ POMPĄ TŁOKOWĄ, 270 mm |
TYLNY HAMULEC | HYDRAULICZNY Z POJEDYNCZĄ POMPĄ TŁOKOWĄ, 240 mm |
KOŁO PRZEDNIE | ALUMINIOWE 21’ |
KOŁO TYLNE | ALUMINIOWE 18’ |
PRZEDNIA OPONA | 21 ’80 / 100-21 |
TYLNA OPONA | 18 ’110 / 90-18 |
ROZMIAR POJAZDU | 2145 × 810 × 1185 mm |
ROZSTAW OSI | 1455 mm |
WYSOKOŚĆ (SIEDZENIE) | 925 mm |
PRZEŚWIT | 275 mm |
WAGA | 115,5 kg |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 7,5 l |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.