Pit Bike MRF 140 RC
Dostępność:
brak towaru
Cena:
4 800,00 zł
4800.00

Opis
Cechy produktu:
- największy z proponowanych mini cross'ów marki MRF
- silnik o pojemności 140 cm3
- moc 12 km
- chłodnica olejowa wykonana w technologii CNC
- wzmocnione tarcze hamulcowe
- siedzenie z antypoślizgowym pokryciem
- idealny na wyprawy enduro, cross-country jak również zawody pitbike MX
- nadaje się dla wyższych osób.
Filmy prezentujące poprzednią wersję MRF 140 RC.
Dane techniczne
Pojemność zbiornika | 5,5 L |
Typ silnika | YX 140 cm3 4T, 2 - zaworowy |
Moc silnika | 12 KM przy 7800 obr/min |
Chłodnica oleju | Aluminiowy radiator |
Gaźnik | PZ26 25 mm |
Średnica cylindra/skok tłoka | 56 mm / 57 mm |
Stopień sprężania | 9.2 : 1 |
Zawory | 27 mm / 23 mm |
Zapłon | CDI |
Rozruch | Kopniak |
Skrzynia biegów | Manualna 4 - biegowa |
Ilość biegów | 4 biegi w układzie N - 1 - 2 - 3 - 4 |
Sprzęgło | Manualne |
Napęd/przełożenia | Łańcuch KMC 420 / przód 15, tył 41 zębów |
Zawieszenie tył | Amortyzator o długości 360 mm |
Wahacz | Stalowy |
Zawieszenie przód | Amortyzatory UPSD o długości 735 mm |
Hamulec przód | Tarcza ϕ 210 mm zacisk 2 - tłoczkowy |
Hamulec tył | Tarcza ϕ 200 mm zacisk 1 - tłoczkowy |
Koło przód | Opona 60 / 100 - 14”, obręcz stalowa 1.4 / 14, wzmocniona piasta |
Koło tył | Opona 80 / 100 - 12”, obręcz stalowa 1.85 / 12, wzmocniona piasta |
Rozstaw kół | 120 cm |
Kierownica | Aluminiowa, wzmocniona |
Wysokość kierownicy | 116 cm |
Waga | 70 kg |
Wysokość siedzenia | 83 cm |
Dawi_Stunter_DH
Ten Podbije jak by kosztował ponad 4000 zł to bym odrazu brał. Ja mam uzbierane 3.600
Mikołaj 288
Kupiłem tego PIT bije i jestem z tego zadowolony
SZYMON PODAWCA
kupcie zrobie tylko mi go kupcie, podam nr konta do przelewu prosze o wpłate
Grzechu
No fajny, w sumie nawet się cieszę, że wyszła nowa wersja bo zawsze to nowy. Już go mam i jest mega zaje...fajny.
oko
fajny jeszcze nim jeździełm
piotrek
jak mam 14lta i mam wage 77 mogę jeździć
Szczerba
Troche drogie ale jest git powinny tak z 4200 kosztowac
twoja stara
fajny jest ale szkoda że nie ma przekładni 1-n-2-3-4