Quad Kayo AU110
Opis
Quad Kayo AU110 to zwinny quad z serii utility czyli użytkowej, a bardziej znanej jako przyprawowej. Przeznaczony on jest dla dzieci. A dlaczego dzieci? Bo jego zgrabne wymiary i stabilne prowadzenie pozwolą czerpać radość z bezpiecznej jazdy w terenie. Automatyczna skrzynia biegów i elektryczny rozruch ułatwią jazdę. Quad Kayo Bull AU110 posiada dwa biegi w układzie tył, luz, przód. Silnik w tym model ma pojemność 110 cm3 i ta moc jest wystarczająca. 9 koni mechanicznych poruszy bez problemu AU110 Bull. Sam silnik jest sprytnie zabudowany, podobnie jak osłonięty wydech. To wszystko w trosce o młodych riderów aby przypadkiem nie dotknęli rozgrzanego silnika. Quad waży 94,5 kg i ma 140 cm długości, 85 cm szerokości i 94 cm wysokości. Prześwit wynosi 9 cm. Wpływ na komfort jazdy mają duże opony, które mają wysoką przyczepność na każdym podłożu. Opony zamontowane są na 8 calowych felgach. Producent wyposażył ten model w tarczowe hamulce z przodu i z tyłu. Hamulce mają też możliwość blokady. Wystarczy wcisnąć i quad może spokojnie stać na nierównym terenie, albo można go bezpiecznie transportować. Amortyzatory mają długość 265 mm z przodu i 260 mm z tyłu. Z tylu mamy możliwość regulacji sztywności sprężyny. Zawieszenie z przodu jest niezależne, dwuwahaczowe. Ale wróćmy do komfortu jazdy. Ten quad ma 2 bagażniki - z przodu i z tyłu. Sprawdzi się na dłuższych wycieczkach z prowiantem lub dodatkowym paliwem. Do tego ma reflektory, więc można jeździć po ciemku. Do baku wejdzie 2,1 paliwa. Solidne grabbary pozwolą w razie czego wyciągnąć go. Ale lepiej unikać takich sytuacji. Dodatkowe opcje to regulacja prędkości. Można też ustawić zakres ograniczający moc. Quad posiada też ssanie przy kierownicy pomocne przy uruchamianiu zimnego silnika. Zrywka to już standard w quadach Kayo. Podpięta np. do rękawicy w momencie wyczepienia odcina zapłon. Bezpieczeństwo przede wszystkim. Takie właśnie jest Kayo AU110 w dobrej cenie.
Poprzedni model na filmach
Dane techniczne
TYP SILNIKA | Jednocylindrowy, 4-suw, chłodzony powietrzem, full-auto, 2 biegi |
POJEMNOŚĆ SILNIKA | 110 cm3 |
KOMPRESJA | 9.0:1 |
MAKSYMALNA MOC (kw/rpm) | 5.1: 8000 kw / rpm |
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (N.m/r/min) | 7,2: 5000 Nm / r / min |
ZASILANIE | GAŹNIK |
ROZRUSZNIK | ELEKTRYCZNY |
NAPĘD | ŁAŃCUCH (13T-37T KMC420) |
UKŁAD ZAPŁONOWY | CDI |
RAMA | KAYO |
PRZEDNI AMORTYZATOR | 265 mm NIEREGULOWANY |
TYLNY AMORTYZATOR | 260 mm NIEREGULOWANY |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZOWY |
TYLNY HAMULEC | TARCZOWY |
KOŁO PRZEDNIE | 7 * 4,8 4/88 67 STALOWE |
KOŁO TYLNE | 7 * 4,8 4/110 90 STALOWE |
PRZEDNIA OPONA | 16 * 8–7 |
TYLNA OPONA | 16 * 8–7 |
ROZMIAR POJAZDU | 1400 * 850 * 925 mm |
ROZSTAW OSI | 900 mm |
WYSOKOŚĆ (SIEDZENIE) | 630 mm |
PRZEŚWIT | 90 mm |
WAGA | 105 kg |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 2,1 l |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.