Pit Bike RXF Open 150
Opis
RXF Open 150 to model zbudowany na dokładnie takiej samej ramie jak model RXF Open 125. Model posiada nieregulowane lagi z przodu i regulowany amortyzator z tyłu. Wahacz wykonano ze stali. Przednie i tylne hamulce mają podwójny tłoczek. Model RXF Open 150 posiada w standardzie licznik motogodzin. Warto zwrócić uwagę na przełącznik masy, który działa odwrotnie, czyli, aby uruchomić motocykl należy przełącznik ustawić w pozycję „zero”. Tarcze hamulcowe w obu kołach osłonięte są plastikowymi osłonami. Gumowo-metalowa prowadnica łańcucha wygląda estetycznie i sprawdza się znakomicie w użytkowaniu. Do standardowego wyposażenia motocykla należy podnóżek, dzięki, któremu motocykl można wygodnie postawić, bez szukania jakiegoś trójkąta. Motocykl posiada airbox i filtr do benzyny oraz kierownicę typu fatbar. Na kierownicy znajduje się też killswitch, czyli przycisk, który służy do wyłączenia motocykla. Zawieszenie z przodu i z tyłu jest marki Volt. Warto zwrócić uwagę na dobrze wyprofilowane siedzenie antypoślizgowe. Czerwona kolorystyka i ciekawy design wydechu przyciągają uwagę. Wydech wykonany jest z aluminium i stali nierdzewnej. Motocykl prezentuje się bardzo racingowo. Przypomina wizualnie motocykle wyścigowe z dużego motocrossu. Silnik ma pojemność 150 cm3 z czterobiegową skrzynią, w której luz jest na dole, jak we wszystkich pitbikach. Do tego świetnie skomponowane plastiki i zbiornik paliwa oraz błotnik składają się na doskonały efekt wizualny motocykla. Pit bike RXF Open 150 to najlepszy wybór spośród modeli RXF w naszym sklepie. Dopracowana konstrukcja, w którą warto zainwestować. Po zmianie kół doskonały na asfalt. Model jest stale ulepszany przez producenta.
Podsumowując:
- Wyjątkowo cienkie siedzisko, które ułatwia młodemu kierowcy trzymanie Pit Bike’a za pomocą nóg. Siedzisko można zdemontować w niecałe 30 sekund!
- Nowe widelce hydrauliczne V-ONE Volt Suspension o długości 810 mm. Są większe od poprzedniego modelu i zapewniają większą stabilność podczas dużych skoków.
- Nowe amortyzatory V-FORCE Volt Suspension, które zostały specjalnie zaprojektowane, by umożliwić jak największą przyczepność, przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnego komfortu jazdy.
- Specjalny kształt przednich i tylnych błotników, który gwarantuje maksymalną stabilność i minimalną masę, dzięki dobrze zaprojektowanej konstrukcji i mocowaniu.
- Nowość! RXF Open 150 posiada plastik, który chroni amortyzator przed dostaniem się do niego błota.
- Aluminiową szybkozłączkę, dzięki której kierowca ma znacznie lepszą kontrolę nad swoim przyspieszeniem.
SILNIK
PRZEŁOŻENIE: TYŁ 43 ZĘBY, PRZÓD 14 ZĘBÓW
POJEMNOŚĆ OLEJU: 900 ML
CYLINDER: 147,7CC
GAŹNIK: MOLKT 26MM
ZAPŁON: CDI Z MIKROPROCESOREM
SKRZYNIA BIEGÓW: 4 BIEGI (N-1-2-3-4)
TYP SILNIKA: YTX MONOCYLINDRE 4T
CHŁODZENIE: POWIETRZE
ŚREDNICA ORAZ SKOK TŁOKA: 56 MM X 57 MM
SPRZĘGŁO: SPRZĘGŁO MOKRE MULTIDISC
URUCHOMIENIE: KICK-START
NAPĘD: ŁAŃCUCH 428 KMC HEAVY DUTY
PODZESPOŁY
POTRÓJNE ZACISKI: TŁOCZONE ALUMINIUM 48 MM / 51 MM
WAHACZ: STAL ZAMONTOWANA NA ŁOŻYSKU IGIEŁKOWYM
TYLNY AMORTYZATOR: ZAWIESZENIE VOLT V-FORCE 350 MM
TYLNY HAMULEC: ZACISK HAMULCA TARCZOWEGO POJEDYNCZY DYSK TŁOKOWY 190 MM
TYLNE KOŁO: STALOWA PIASTA 12 " CZARNA OŚ 15MM, OPONA 3.00-12
SIEDZENIE: VOLT BLUE
KOLOR: CZERWONY
RAMA: CENTRALNA RAMA RUROWA W PROFILOWANYCH RURACH
WIDŁY PRZEDNIE: ZAWIESZENIE VOLT V-ONE 810 MM
PRZEŚWIT PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA: 210 MM
PRZEDNI HAMULEC: ZACISK HAMULCA TARCZOWEGO
POJEDYNCZY DYSK TŁOKOWY 220 MM
PRZEDNIE KOŁO: OBRĘCZ STALOWA 14-CALOWA
CZARNA OŚ 15 MM, OPONA 2.75-14
WYDECH: WYDAJNOŚĆ NAPIĘCIA, UKŁAD WYDECHOWY E 5.0 ™ INOX
ZBIORNIK PALIWA: POJEMNOŚĆ PLASTYCZNA 5,3 L
KIEROWNICA: FATBAR, STAL 28,6 MM
MANETKI: APOLLO AM DEISGN
WYMIARY
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA: 820 MM
PRZEŚWIT: 290 MM
ROZSTAW OSIŁ: 1180 MM ± 10 MM
WAGA: 77 KG
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.