Pit Bike YCF SM 125 PL 2021

Dostępność: mała ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 8 499,00 zł

Cena regularna:

8499.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: YCF
Kod produktu: 21-SM-STAR-125-PL
Pin It

Opis

Mini Cross Pit Bike YCF SUPERMOTO 125 PL to bardzo udany, limitowany model pit bika. Ten motocykl ma swoją historię. Przy jego konstrukcji brali udział czołowi zawodnicy i teamy Pucharu Polski Pit Bike SM. Swoimi wynikami potwierdzili, że na tym YCF-ie wykręca się naprawdę świetne wyniki. Co wiemy do tej pory o tym picie? Silnik ma pojemność 125 centymetrów sześciennych i fabrycznie ma zamontowane lekkie magneto. W komplecie otrzymacie też moduł CDI Racing i gaźnik Mikuni 26 mm. Taka kompilacja zapewnia najlepsze osiągi w swojej klasie. Ulepszone hamulce, tarcze 220 mm z przodu i 200 mm z tyłu, zapewniają większe bezpieczeństwo i skuteczniejsze dohamowania do zakrętów podczas wyścigów. Regulowana dźwignia ułatwia dopasowanie do potrzeb zawodnika. Fabryczny, wąski stelaż podnóżków, duży prześwit oraz zmniejszone podnóżki wersji limitowanej umożliwiają niższe złożenia w zakrętach. Wzorowa geometria ramy START zapewnia dobrą ergonomię, a w połączeniu z utwardzonym zawieszeniem także większą kontrolę podczas uślizgów. Koniecznie musicie sami przekonać się o tym, na własnej skórze. Odlewane felgi KWMOBSTER ułatwiające eksploatację a zbiorniczki na zlewki SM i opony typu SLICK marki MITAS (mieszanka MEDIUM) decydują o gotowości do startu w zawodach na asfalcie. Wiedzieliście o tym? Crash pady osi kół oraz nakładki na podnóżki i pedał hamulca chronią przed zniszczeniem metalowych elementów w trakcie wyścigu oraz uszkodzeniem nawierzchni na zamkniętych obiektach. To idealny mini cross do trenowania na hali, pod dachem, albo różnych płaskich powierzchniach. Limitowana kolorystyka plastików i wzornictwo oklein pozwala się wyróżnić w stawce. Czarna rama i tłumik, dwukolorowe siedzenie, kolorowe dodatki poprawiają walory estetyczne. Atrakcyjne, aluminiowe akcesoria wpływają także na zmniejszenie wagi motocykla. Pewnie znacie to powiedzenie, że masa jest wrogiem prędkości. A jak już o niej mowa to precyzyjny, krótki rolgaz ułatwia szybsze otwarcie przepustnicy i wpływa na wygodę podczas wyścigu. Fabryczne przełożenia dostosowane są do torów asfaltowych, mamy tutaj 16/41 zębów. Z innych rzeczy, które już dobrze znamy w YCF w wersji limitowanej 125 to wzmocniony łańcuch i prowadnica, fabrycznie zamontowany reduktor hałasu w tłumiku, a wygodna i lekko pracująca dźwignia sprzęgła ułatwia szybką zmianę biegów. Co zatem nowego mamy w wersji 2020? Obniżoną, aluminiową kierownicę, która ma plastikowe koncówki. Na niej zaś kompletnie nowy typ manetek. Półki kierownicy są lżejsze. Rolgaz można regulować tak samo jak linkę sprzęgła, tutaj mamy nawet bardzo precyzyjną regulację. Wzmocnione są wszystkie śruby, filtr powietrza ma podwójną grubość, jest trwalszy i skuteczniejszy. Skuteczniejsze też są hamulce ponieważ tylny zacisk jest zupełnienie nowej konstrukcji. Wzmocniony i powiększony został uchwyt tylnego przewodu hamulcowego na wahaczu a pedał hamulca skrócony i otrzymał nową końcówkę, mniejszą. Pamiętajcie, wszystko jest przemyślane a cel jest jeden - wygrywać! Z ciekawostek warto wspomnieć o tym, że piasta koła ma otwory do demontowania łożysk. Tylna zębatka jest aluminiowa, ma 41 zębów i jest niebieska. A jak już o gadżetach mówimy to warto zwrócić uwagę na koła. Widzieliście okleinę na kołach? Wygląda rewelacyjnie.

Bezpieczeństwo

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane